გრეიფრუტის დიეტა

0

I დღე

  • 2 ნაჭერი საექიმო ძეხვი (ან უცხიმო ლორი), 1 გრეიფრუტი, ყავა ან ჩაი
  • გრეიფრუტი ბოსტნეულის სალათი ლიმონის წვენით და მწვანილით (250გრ), ყავა ან ჩაი
  • 150გრ მოხარშული ან გრილზე შემწვარი ხორცი მწვანე სალათი ლიმონის წვენით 200გრ ჩაი ერთი კოვზი თაფლით

II დღე

  • 2 მოხარშული კვერცხი (ან უცხიმოდ შემწვარი), 1 გრეიფრუტი (ან მისი წვენი), ყავა ან მწვანე ჩაი
  • 100გრ-მდე ყველი (ჯობია ჰოლანდიური), 1 გრეიფრუტი
  • 200გრ გრილზე შემწვარი ან მოხარშული თევზი მწვანე ბოსტნეულის სალათი (დიდი ჯამით) ლიმონის წვენით და ზეითუნის ზეთით, 1 ნაჭერი ჭვავის პური

III დღე

  • 1 გრეიფრუტი (ან წვენი), 2 ს.კ.ჰერკულესი, 1 ჩ.კ. ქიშმიში, 2-3 ნიგოზი
  • 1 თეფში ბოსტნეულის სუპი უკარტოფილოდ, 2 ორცხობილა, 1 გრეიფრუტი (ან წვენი)
  • 200გრ ქათმის თეთრი ხორცი, 2 მოთუშული პამიდორი, ნახევარი გრეიფრუტი

IV დღე

  • 1 ჭიქა ტომატის წვენი, 1 კვერცხი ჩაი ლიმონით
  • დიდი სალათი სტაფილოთი და მწვანე ბოსტნეულით, 1 ნაჭერი ჭვავის პური (უსაფუარო)
  • მოხარშული ან მოთუშული ბოსტნეული, 1 გრეიფრუტი

V დღე

  • ხილის სალათი (გრეიფრუტი, ფორთოხალი, ვაშლი), ყავა ან ჩაი ლიმონით
  • 1 დიდი მოხარშული ან ფოლგაში შემწვარი კარტოფილი კომბოსტოს ან მწვანე ბოსტნეულის სალათი ლიმონის წვენით და ზეითუნის ზეთით
  • 200გრ გრილზე შემწვარი საქონლის ხორცი (ან ქათმის, ან თევზი), 2 მოთუშული პამიდორი (ან 1 ჭიქა ტომატის წვენი), 1 გრეიფრუტი

მეექვსე და მეშვიდე დღეს გავიმეოროთ რომელიმე დღე სურვილისამებრ.grapefruit

ეს დიეტა სასურველია დაიცვათ უმარილოდ. ლიმონის წვენი გემოთი ცვლის მარილს – იხმარეთ ყველაფერთან.

ულუფებს შორის შეგიძლიათ მიირთვათ ფორთოხალი ან ვაშლი.

მიირთვით გემრიელად და გახდით!

თქვენი მარი მილორავა

კომენტარები

comments

დააშეარეთ:

კომპანიის შესახებ

Body Care

Body Care – ეს არის სხეულის საკორექციო ცენტრი, სადაც ხდება გახდომა, სხეულის ნებისმიერი ზონის კორექცია. თქვენს სილამაზესა და მშვენიერებაზე ზრუნავს პროფესიონალი და გამოცდილი კოლექტივი ინდივიდუალური მეთოდოლოგიით.

Leave A Reply